VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
společnosti UNITY!cx s.r.o., se sídlem Praha 4, Pod Lázní 1028/12, PSČ 14000, IČ: 28519876, DIČ: CZ28519876, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 147581, e-mailová adresa info@unity.cx (dále též jen „Prodávající“)
|
zboží Zákazníkovi Prodávajícím dodatečně účtovány. Informace o nákladech spojených s |
balením a dodáním Zboží jsou rovněž uvedeny na webu E-shopu. 2.5. Prodávající na tomto místě upozorňuje, že v nabídce Prodávajícího se nachází rovněž Zboží, které může být vyrobeno či upraveno podle přání Zákazníka či pro jeho potřebu (jako např. fanouškovský dres či jiný fanouškovský předmět opatřený jménem a číslem Zákazníka, jím vybraného hráče nebo jiným jménem či číslem dle výběru Zákazníka; dále též jen „Personalizované zboží“) a jehož nákup se v některých případech řídí jiným režimem, než nákup ostatního Zboží (viz dále v textu těchto VOP). 2.6. Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že veškeré nabídky prodeje Zboží umístěné na webu E-shopu jsou nezávazné a Prodávající je dle svého uvážení oprávněn Smlouvu případně neuzavřít, a to především (i) se Zákazníkem, na jehož straně došlo v minulosti k porušení některé z povinností plynoucích pro něj ze smlouvy s Prodávajícím (vč. porušení obchodních podmínek tvořících součást takové smlouvy), zejména pak se Zákazníkem, který si nepřevzal objednané Zboží či v případě, kdy (ii) Zákazník objedná Zboží za nesprávně zveřejněnou Cenu (v důsledku chyby, omylem či z důvodu technických potíží při provozu webu E-shopu). Využije-li Prodávající v konkrétním případě svého práva Smlouvu neuzavřít, bude o tom Zákazník informován neprodleně po učinění objednávky.
|
4.3. Objednávku činí Zákazník předně prostřednictvím E-shopu, přičemž před |
samotným odesláním Objednávky je Zákazníkovi umožněna kontrola a oprava chyb vzniklých při zadávání dat. V rámci E-shopu provádí Zákazník Objednávku, tj. vyplňuje a zasílá objednávkový formulář, (i) prostřednictvím svého uživatelského účtu na základě své předchozí registrace na webu E-shopu (dále též „Uživatelský účet“) a/nebo (ii) přímo, bez předchozí registrace, prostřednictvím webového rozhraní E-shopu. 4.4.2. telefonicky na tel. čísle +420 720 940 370 5. SMLOUVA |
potvrzení Objednávky Zákazníkem. Nepotvrdí-li Zákazník opětovně Objednávku do 2 |
pracovních dnů od žádosti Prodávajícího, Prodávající Objednávku automaticky stornuje a Smlouva nebude uzavřena.
|
objednané k osobnímu odběru do 14 dnů ode dne, kdy bylo Zákazníkovi na jeho e- |
mailovou adresu zasláno oznámení o tom, že Zboží je připraveno k vyzvednutí a nedohodne-li se Zákazník s Prodávajícím v konkrétním případě jinak, Prodávající Objednávku Zákazníka stornuje a Smlouva se bez dalšího ruší.
7.8. Při převzetí Zboží od přepravce je Zákazník povinen zkontrolovat stav zásilky (zejm. neporušenost obalu zásilky, počet balíků) a v případě jakýchkoliv závad tyto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu nasvědčujícímu neoprávněnému vniknutí do zásilky není Zákazník povinen zásilku od přepravce převzít.
8. PLATBA ZA ZBOŽÍ
8.1. Způsob platby za Zboží je z možností určených Prodávajícím volen Zákazníkem
při vytváření Objednávky. Prodávající nepožaduje od Zákazníka zálohu ani jinou obdobnou platbu, v odůvodněných případech však Prodávající požaduje platbu za Zboží předem.
8.2. Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že v případě dodání zakoupeného Zboží na místo určené Zákazníkem je Zákazník povinen uhradit Prodávajícímu společně s Cenou za Zboží také náklady spojené s balením a dodáním Zboží na určené místo; výše těchto nákladů je určena dle cen uvedených ke dni učinění Objednávky na webu E-shopu. Není- li dále uvedeno výslovně jinak, Cenou se rozumí i náklady spojené s balením a dodáním Zboží.
8.3. Cenu za Zboží je možné uhradit:
8.3.1. v hotovosti či platební kartou v Provozovně při osobním převzetí Zboží; nebo
8.3.2. v hotovosti či platební kartou na dobírku při převzetí od přepravce; nebo
8.3.3. bezhotovostním převodem na účet Prodávajícího č. 2901098876/2010 pro
Českou republiku a č. 2901458843 / 8330 pro Slovensko – zvolí-li Zákazník tento
způsob platby a nebudou-li peněžní prostředky odpovídající Ceně za
Zákazníkem objednané Zboží připsány na účet Prodávajícího do 7 pracovních dní ode dne učinění Objednávky, Prodávající Objednávku Zákazníka stornuje a Smlouva se
bez dalšího ruší nebo
8.3.4. bezhotovostně platební kartou přes internet (v takovém případě dochází k zúčtování dle podmínek příslušné banky a/nebo provozovatele příslušné platební karty); nebo
8.3.5. prostřednictvím služby Paypal (v takovém případě dochází k zúčtování
dle podmínek provozovatele služby Paypal) – tento způsob úhrady Ceny za Zboží
lze zvolit pouze v případě, že je Zboží objednáváno do zahraničí,
přičemž v případě způsobu platby dle pododst. 8.3.3, 8.3.4. či 8.3.5 VOP bude
Zboží Prodávajícím expedováno až po připsání platby na jeho bankovní účet.
8.4. Prodávající upozorňuje, že od Zákazníka, který si v minulosti nepřevzal Zboží objednané na dobírku či za objednané Zboží neuhradil Cenu, bude Prodávající při každé další Objednávce požadovat platbu předem s tím, že objednané Zboží bude expedováno či Zákazníkovi předáno až poté, kdy budou peněžní prostředky odpovídající celé Ceně za Zboží uhrazeny Prodávajícímu (tj. po připsání na bankovní účet Prodávajícího či
po zaplacení v Provozovně). Nebude-li v takovém případě Cena za objednané
Zboží Zákazníkem uhrazena do 15 dní ode dne učinění Objednávky, Zákazníkova Objednávka bude Prodávajícím automaticky stornována a Smlouva se bez dalšího ruší. 8.5. Prodávající si dále vyhrazuje právo vyžadovat po Zákazníkovi, který má vůči Prodávajícímu neuhrazené dluhy po splatnosti nebo takové dluhy v minulosti měl, platbu v hotovosti při předání Zboží nebo platbu předem převodem na účet Prodávajícího. Pokud Zákazník tuto podmínku neakceptuje, vyhrazuje si Prodávající právo dodat mu objednané Zboží až poté, co veškeré své dluhy vůči Prodávajícímu uhradí a takové jednání nemůže být považováno za prodlení Prodávajícího s dodáním Zboží či porušení jakékoli jeho jiné povinnosti.
8.6. Prodávající dále upozorňuje, že objedná-li si Zákazník Personalizované zboží,
bude Prodávající vyžadovat platbu Ceny za takové Personalizované zboží předem. Výroba objednaného Personalizovaného zboží bude zahájena až poté, kdy budou peněžní prostředky odpovídající celé Ceně za Personalizované zboží uhrazeny Prodávajícímu (tj. po zaplacení v Provozovně či po připsání na bankovní účet Prodávajícího). Nebude-li Cena za objednané Personalizované zboží Zákazníkem
uhrazena do 15 dní ode dne Objednávky, Prodávající Zákazníkovu Objednávku
automaticky stornuje a Smlouva se bez dalšího ruší. |
podobě. |
|
10.1.3. výjimečně dojde k situaci, kdy Prodávající nebude z důvodu na straně třetích |
osob či vyšší moci schopen dodat objednané Zboží za sjednaných podmínek; a/nebo 10.1.4. v době od uzavření Smlouvy do expedice objednaného Zboží dojde k výrazným změnám cen dodavatele Zboží a/nebo cen přepravy Zboží a/nebo Prodávající zjistí, že Zboží bylo omylem nabízeno za chybnou cenu a Zákazník neakceptoval odpovídající změnu Smlouvy (tedy zvýšení Ceny Zboží či nákladů na přepravu) a ani nedošlo k jiné dohodě mezi Prodávajícím a Zákazníkem.
10.2. Zákazník je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, že se Prodávající ocitne v prodlení s dodáním Zboží a toto své prodlení nenapraví ani v dodatečné lhůtě 15 dní ode dne, kdy k tomu byl Zákazníkem vyzván.
10.3. Ujednáním dle odst. 10.1. a 10.2. VOP není dotčena možnost smluvních stran odstoupit od Smlouvy z důvodů stanovených zákonem či jiným ustanovením VOP. Zákazník, který není Spotřebitelem, však není v žádném případě oprávněn od Smlouvy odstoupit výlučně z důvodu, pro který to právní předpisy umožňují Spotřebiteli.
10.4. Nestanoví-li zákon či VOP v konkrétním případě jinak, každé odstoupení od Smlouvy musí mít písemnou formu a musí v něm být uveden důvod odstoupení, přičemž písemný projev vůle odstoupit od této Smlouvy musí být druhé straně Smlouvy prokazatelně doručen. Okamžikem doručení projevu vůle odstoupit od této Smlouvy druhé smluvní straně se Smlouva od počátku ruší.
10.5. Prodávající upozorňuje a Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že odstoupí-li Zákazník od Smlouvy neoprávněně (neplatně) a i přesto zašle zakoupené Zboží zpět Prodávajícímu, Prodávající zásilku obsahující vracené Zboží nepřijme, případně ji na náklady Zákazníka zašle zpět; nepodaří-li se zásilku doručit zpět Zákazníkovi, naloží Prodávající se Zbožím dle svého uvážení bez nároku Zákazníka na vrácení peněžních prostředků uhrazených případně v souvislosti s koupí tohoto Zboží Prodávajícímu.
10.6. Využije-li Zákazník, který není Spotřebitelem, oprávněně svého práva odstoupit od Smlouvy, je povinen vrátit Prodávajícímu zakoupené Zboží nepoškozené, nepoužité, úplné, neopotřebené, pokud možno v původním obalu se všemi identifikačními štítky, neprané a stejné velikosti, a to nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od Smlouvy. Zákazník, který není Spotřebitelem, bere na vědomí a souhlasí s tím, že vrátí-li Prodávajícímu Zboží nekompletní nebo prokazatelně použité či poškozené, má Prodávající vůči takovému Zákazníkovi nárok na peněžitou náhradu za snížení hodnoty Zboží; tento nárok je Prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku Zákazníka, který není Spotřebitelem, na vrácení Ceny. Prodávající tedy v takovém případě vrátí Zákazníkovi, který není Spotřebitelem, peněžní prostředky ve výši tomu odpovídající. Zákazník, který není Spotřebitelem, dále bere na vědomí a souhlasí s tím, že není-li vrácení Zboží možné či bude-li vrácené Zboží dále neprodejné (např. z důvodu zničení nebo rozsáhlého poškození) může pohledávka Prodávajícího na peněžitou náhradu za snížení hodnoty Zboží svou výší odpovídat až plné Ceně Zboží.
10.7. Prodávající upozorňuje a Zákazník bere na vědomí, že nelze odstoupit od
smluv uvedených v § 1837 Občanského zákoníku, zejména tedy Zákazník nemůže odstoupit od Smlouvy, jejímž předmětem je koupě Personalizovaného zboží (tím však nejsou dotčena Zákazníkova práva z odpovědnosti Prodávajícího za vady Personalizovaného zboží).
11. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY BEZ UVEDENÍ DŮVODU
11.1. S výjimkou případů uvedených výše v odst. 10.7. VOP je Zákazník - Spotřebitel oprávněn odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu, a to ve lhůtě 14 dnů (i) ode dne převzetí zakoupeného Zboží; anebo (ii) je-li předmětem Smlouvy několik druhů Zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky Zboží. Lhůta pro odstoupení od Smlouvy uvedená v předchozí větě se považuje za zachovanou, pokud Zákazník - Spotřebitel v jejím průběhu odešle Prodávajícímu oznámení, že od Smlouvy odstupuje (i bez uvedení důvodu).
11.2. Takové odstoupení od Smlouvy lze učinit osobně v Provozovně, či jej lze doručit v písemné podobě na adresu Provozovny či elektronicky na e-mailovou adresu fanshop@mountfieldhk.cz. Pro účely tohoto odstoupení od Smlouvy může Zákazník - Spotřebitel využít formulář, který tvoří přílohu těchto VOP.
11.3. V případě odstoupení bez uvedení důvodu je Zákazník - Spotřebitel povinen
vrátit Prodávajícímu zpět zakoupené Zboží, a to na vlastní náklady a nejpozději do 14
dnů po odstoupení Zákazníka - Spotřebitele od Smlouvy (i) osobně, na adrese Provozovny, nebo (ii) zasláním na adresu Provozovny (to však doporučeně, nikoliv na dobírku). Zákazník - Spotřebitel nese náklady za vrácení Zboží, jestliže toto nemůže být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou.
11.4. V případě odstoupení bez uvedení důvodu vrátí Prodávající Zákazníkovi - Spotřebiteli Cenu nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Prodávající však není povinen vrátit Zákazníkovi - Spotřebiteli Cenu dříve, než mu Zákazník - Spotřebitel Zboží předá zpět nebo prokáže, že mu Zboží odeslal. Společně s Cenou vrátí v případě odstoupení bez
uvedení důvodu Prodávající Zákazníkovi - Spotřebiteli rovněž případně
dodatečně účtované náklady na dodání Zboží, avšak zvolil-li si Zákazník - Spotřebitel jiný než nejlevnější způsob dodání Zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající náklady na dodání Zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží. 11.5. Zákazník - Spotřebitel odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání se Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, vč. jeho funkčnosti. Zákazník - Spotřebitel bere na vědomí, že vrátí-li Prodávajícímu Zboží s hodnotou sníženou v důsledku nakládání se Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, vč. jeho funkčnosti, má Prodávající vůči takovému Zákazníkovi nárok na peněžitou náhradu za snížení hodnoty Zboží.
12. PRÁVA ZÁKAZNÍKA Z ODPOVĚDNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY |
Rozpor, který se projeví během 6 měsíců ode dne převzetí Zboží, se považuje za Rozpor |
existující již při jeho převzetí, pokud to neodporuje povaze Zboží nebo pokud se neprokáže opak.
12.7. Právo z vadného plnění Zákazníkovi nenáleží, pokud Zákazník před převzetím Zboží věděl, že Zboží má vadu, anebo pokud Zákazník vadu sám způsobil.
13. ZÁRUKA ZA JAKOST, REKLAMACE
13.1. Prodávající poskytuje na jím prodávané Zboží záruku za jakost v délce 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem, ve kterém Zákazník Zboží převezme. Prodávající upozorňuje, že v případě vyřízení reklamace formou výměny Zboží neběží nová záruční doba.
13.2. Jako doklad o záruce vystavuje Prodávající obvykle ke každému zakoupenému Zboží doklad o zakoupení (daňový doklad - faktura) se zákonem uvedenými údaji, které jsou potřeba pro uplatnění záruky. Na žádost Zákazníka poskytne Prodávající záruku formou záručního listu. 13.3. Prodávající doporučuje, aby Zákazník zakoupené Zboží bezodkladně po jeho převzetí prohlédl a v případě zjištění jakýchkoli vad informoval Prodávajícího, a to jedním z následujících způsobů: |
době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Zákazník je |
povinen poskytnout Prodávajícímu součinnost nezbytnou k vyřízení reklamace (prodloužení lhůty k vyřízení reklamace působené neposkytnutím potřebné součinnosti ze strany Zákazníka nemůže být považováno za prodlení Prodávajícího či porušení jakékoli jeho jiné povinnosti).
13.9. V případě oprávněné reklamace má Zákazník právo na náhradu nejnižších
nákladů nutných pro uplatnění reklamace (zejm. základní poštovné); Prodávající nehradí náklady na expresní přepravu a obdobné služby, jejichž využití není pro reklamaci nezbytně nutné. O proplacení nákladů je Zákazník povinen požádat Prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 1 měsíce od konce záruční doby.
|
(www.coi.cz). |
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů: Subjektem věcně příslušným
k mimosoudnímu řešení sporů mezi Prodávajícím a Zákazníkem – Spotřebitelem je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Zákazník - Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adresehttp://ec.europa.eu/consumers/odr/.
15.2. Pokud vztah Smlouvou založený a/nebo s ní související obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, sjednávají strany, že takový vztah se v plném rozsahu řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů, od kterých se nelze odchýlit dohodou stran. Pro rozhodování o všech sporech ze Smlouvy (včetně těchto VOP) či s ní souvisejících si Prodávající a Zákazník výslovně volí jako věcně i místně příslušný Obvodní soud pro Prahu 7.
15.3. Zákazník, který není Spotřebitelem, na sebe přebírá nebezpečí změny okolností.
16. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
16.1. Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se neplatným či neúčinným v budoucnu stane, zavazují se strany Smlouvy řídit se takovým ustanovením, jehož smysl se neplatnému či neúčinnému ustanovení co nejvíce podobá. Neplatnost nebo neúčinnost jednoho ustanovení VOP se nedotýká platnosti nebo účinnosti ostatních ustanovení VOP. Změny a doplňky Smlouvy, resp. VOP musí být učiněny v písemné či elektronické formě.
16.2. Není-li stanoveno jinak či nedohodnou-li se smluvní strany jinak, veškerá korespondence související s nákupem Zákazníka v E-shopu, resp. se Smlouvou bude činěna prostřednictvím e-mailových zpráv či písemně. Přípustnou formou doručování písemné korespondence je osobní předání oproti podpisu nebo doručení poštou formou doporučené zásilky na adresu Provozovny či na adresu Zákazníka jím uvedenou. Za doručení písemné korespondence se pro účely Smlouvy považuje též případ, kdy adresát odmítne osobní předání nebo doručení poštou nebo není-li písemná korespondence, jež byla uložena na poště jako nedoručená, vyzvednuta adresátem do 10 dnů od takového uložení, přičemž za doručení se považuje 11. den od uložení. V případě elektronické korespondence se za doručení považuje okamžik přijetí elektronické korespondence na server příchozí pošty, přičemž integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem.
16.3. Nedílnou součást těchto VOP tvoří příloha – vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
16.4. Tyto VOP nabývají účinnosti dne 20. 11. 2018. VOP jsou Zákazníkovi k dispozici na webu Eshopu. Prodávající si vyhrazuje právo VOP měnit podle svých potřeb v souladu s obchodní strategií a aktuálním stavem na trhu, přičemž nové znění VOP zveřejní Prodávající vždy na svých internetových stránkách a toto je platné ode dne jejich zveřejní. Změnou znění VOP však nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti jejich předchozího znění.
Příloha: Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy) Oznámení o odstoupení od smlouvy 500 03 Hradec Králové fanshop@mountfieldhk.cz - Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)/o poskytnutí těchto služeb (*) |
- Datum objednání (*)/datum obdržení (*) |
- Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů - Adresa spotřebitele/spotřebitelů
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) - Datum
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte