Kontakty | Fanshop Mountfield HK

KONTAKTY

 

Máte na nás dotaz, sháníte něco speciálního pro fanoušky hradeckého hokeje nebo nás chcete prostě jen pozdravit?  

 

Můžete nám kdykoliv napsat na 

fanshop@mountfieldhk.cz

  

Pro konkrétní dotazy ke zboží či objednávkám nás v otevírací době fanshopu zastihnete i na telefonu

+420 720 940 370

 

 


 

 

Kdy se k nám můžete přijít podívat? 

 

VÁNOČNÍ OTEVÍRACÍ DOBA

 24.-27. a 31. 12. a 1. 1. ZAVŘENO

Ostatní dny je otevřeno dle běžné otevírací doby. I během svátků platí, že během domácích zápasů je fanshop otevřen 1,5 hodiny před začátkem utkání a uzavřen 15 minut po jeho ukončení.

              

BĚŽNÁ OTEVÍRACÍ DOBA

PONDĚLÍ-ČTVRTEK: 10:00-18:00 (polední pauza 12:00-12:30)

PÁTEK: 10:00-17:00 (polední pauza 12:00-12:30)

 

O víkendu a státních svátcích je zavřeno (mimo domácí zápasy).
 

Během domácích zápasů je fanshop otevřen 1,5 hodiny před začátkem utkání a uzavřen 15 minut po jeho ukončení.

  

  

A kde nás vlastně najdete? 

 

Náš hradecký hokejový fanshop najdete přímo v ČPP aréně.

 

Oficiální fanshop Mountfield HK

Komenského 1214/2, 500 03 Hradec Králové

Odpovědná osoba: Jana Pešanová

 

 


 

Jak se k nám nejlépe dostanete? 

 

Nejrychlejším a nejlepším spojením z Terminálu hromadné dopravy je linka trolejbusu číslo 2, pro cestu z vlakového nádraží pak můžete kromě této linky využít také autobus číslo 16. V obou případech vystoupíte na zastávce Zimní stadion, která se nachází bezprostředně před malou halou arény. Cestou podél ní se okamžitě dostanete také k velké hale, jejíž hlavní vchod je situován směrem k bývalému pivovaru, dnes sídlu Krajského úřadu Královéhradeckého kraje.

 


  

 

Další důležité informace 

 

Provozovatelem oficiálního fanshopu Mountfield HK je společnost UNITY!cx s.r.o.

 

UNITY!cx

Pod Lázní 1028/12, 140 00 Praha

IČ: 28519876, DIČ: CZ28519876

e-mail: info@unity.cx, telefon: +420 266 727 234

 

Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 147581.

 


 

Co když se něco pokazí? 

 
V případě, že mezi námi a spotřebitelem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je 
 

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15, 120 00 Praha 2

web: adr.coi.cz, e-mail: adr@coi.cz

 

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.